Czym jest PPC? Co to oznacza? W wielkim skrócie to taki rodzaj reklamy gdzie zamiast za wyświetlenie płacisz, dopiero gdy ktoś w nią kliknie (z ang. Pay Per Click), a więc całkiem opłacalna i fajna opcja, kiedy nie jesteśmy pewni, jaką korzyść przyniesie nam reklama w sieci. To nie wszystko.
Kampanie PPC
Czym są Kampanie PPC?
Google Adwords
Kampania Google Ads jest najpopularniejszą metodą reklamy typu PPC wykorzystywaną w marketingu internetowym. Dzięki wykorzystaniu tego narzędzia tworzy się optymalne dla potrzeb klienta kampanie. Są one modyfikowane zgodnie z danym zapotrzebowaniem i budżetem jakim dysponuje dana firma.
Właściwie przygotowana kampania ukierunkowana na sprzedaż odpowiedniej usługi lub produktu, trafiająca do konkretnej grupy odbiorców znacznie przekłada się na ruch w witrynie oraz wysoki poziom konwersji. W świecie dzisiejszej globalnej sieci powiązań potrzeba odpowiedniej siły przebicia, by znaleźć dotrzeć do grona odbiorców, jakie satysfakcjonuje firmy, i to właśnie przede wszystkim jest główną zaletą tejże metody.
Zalety kampanii Ads
Rodzaje kampanii Ads jakie prowadzimy
Najważniejsze zalety
Najważniejsze zalety
Najważniejsze zalety
Najważniejsze zalety
Najważniejsze zalety
Skontaktuj się z nami, przedstaw swoje oczekiwania,
a my opracujemy unikatowy projekt, który stanie się wizytówką Twojego biznesu