Grafiki social media

DLACZEGO GRAFIKI SĄ TAK WAŻNE?

Jeśli prowadzisz media społecznościowe lub planujesz rozpocząć swoją przygodę z Facebookiem lub LinkedInem, pewnie już wiesz, że odpowiednio dobrane, atrakcyjne grafiki i zdjęcia mogą przedstawić Twoją firmę lub działalność lepiej niż tysiąc słów.

Nie jest tajemnicą, że w ostatnich latach jako ludzie bardzo się zmieniliśmy jeśli chodzi o sposób przekazu i odbioru treści. W mediach społecznościowych królują atrakcyjne grafiki, obrobione w programach graficznych zdjęcia, animacje i filmy. Jako społeczeństwo powoli odchodzimy od słowa pisanego, które nie odgrywa już tak znaczącej roli – poszukujemy treści łatwych w odbiorze, a ilość otaczających nas bodźców i coraz szybszy tryb życia skłania nas do pomijania długich akapitów.

Pomijając już kwestie algorytmów Facebooka czy LinkedIna, które bardziej promują filmy i zdjęcia, zwięzła treść lub obrazkowe zarysowanie problemu łatwiej docierają do potencjalnych, zabieganych i zajętych tysiącami spraw klientów.

JAKA POWINNA BYĆ GRAFIKA PRZYGOTOWANA POD SOCIAL MEDIA?

ATRAKCYJNA

Ma przyciągać wzrok, sprawić, że przewijający palcem obserwujący zatrzyma się właśnie na Twoim profilu

JASNA W PRZEKAZIE

Nie możesz liczyć, że obserwujący przeczytają treść Twojego wpisu, jeśli nie zwrócisz ich uwagi obrazkiem. Może to być informacja o ofercie, hasło reklamowe albo tzw. Call to Action, czyli zawołanie do działania.

ZGODNA Z IDENTYFIKACJĄ WIZUALNĄ TWOJEJ FIRMY

Spójność pewnych elementów, które regularnie będą pojawiać się w mediach społecznościowych, wpłynie pozytywnie na wizerunek Twojej firmy

ODPOWIEDNIO DOBRANA KOLORYSTYCZNIE

Związana z Twoją firmą, ale nie tylko. Odpowiednia gra kolorów potrafi wpłynąć na nastrój i emocje czy zasugerować czego dotyczy Twój wpis. Warto jednak pamiętać, że kolory są związane z czynnikiem demograficznym czy kulturowym. Kolory symbolizują też konkretne cechy.

Facebook

Kto z nas go nie zna?
Najbardziej ogólny i kompleksowy kanał informacyjny, przez jednych uwielbiany, przez innych nienawidzony – jak to z najbardziej znanymi bywa. Facebook ma wiele zalet, przede wszystkim rozbudowany sposób komunikacji oraz ogromną bazę potencjalnych klientów, bez względu na to, czy Twoja działalność to B2B czy B2C.
Osoby prywatne, przedsiębiorstwa, ogromne korporacje i małe manufaktury – większość z nich ma profil na Facebooku. Twój poprowadzimy w oparciu o dobrą grafikę, świetne zdjęcie i przyciągający tekst. Wdrożymy także rozwiązania zwiększające zasięgi. Jeśli trzeba, odpowiemy na wiadomości, zostawiając Tobie crème de la crème każdego biznesu – pomyślną fina-lizację transakcji.

Najważniejsze zalety

Duże grono odbiorców
Różne typy reklamy
Świadomość marki

Instagram

Konto na Instagramie jest bardzo istotne szczególnie w przypadkach, gdy adresatem Twojej oferty jest młodzież – chociaż i ten trend się zmienia.
Korzystając z tego kanału przemawiamy bardziej obrazem, niż słowem, ze szczególnym uwzględnieniem zdjęć. Instagram ma bogaty interfejs pozwalający na organiczne zwiększanie zasięgów – wystarczy wymienić chociażby (niesprawdzające się na FB) hashtagi.
Prowadząc Twój profil na Insta skupimy się właśnie na zdjęciach – Twoich produktów, Twoich usług, Twojego lifestylu... A więc wszystkiego, co można w interesujący sposób pokazać.

Najważniejsze zalety

Młodzi odbiorcy
Duża widoczność
Różne rodzaje reklamy

Linkedin

Najmniej znany, najbardziej profesjonalny – tak w czterech słowach można określić LinkedIn.
To kanał sensu stricto dedykowany biznesowi. Prowadzenie konta na LinkedIn wymaga wyczucia, klasy i elegancji – nie ma tutaj miejsca na wygłupy i skracanie dystansu. Jeśli Twoim docelowym klientem są firmy, szczególnie te „poważne”, to zdecydowanie będzie to miejsce dla Ciebie. LinkedIn pomaga w nawiązywaniu i podtrzymywaniu relacji biznesowych, a my – nie chwaląc się – posiadamy w tym doświadczenie, które chętnie zainwestujemy w rozwój Twojego przedsiębiorstwa.

Najważniejsze zalety

Grono klientów biznesowych
Rozpoznawalność marki
Potencjalne nowe kontakty

Przygotowując dla Ciebie grafiki na Social Media weźmiemy pod uwagę wszystkie te aspekty i wiele więcej!

Skontaktuj się z nami, powiedz czego oczekujesz, jakie treści chcesz zakomunikować. Prześlij zdjęcie, lub informację jakiego rodzaju grafikę mamy przygotować, a my zajmiemy się resztą!

Skontaktuj się z nami, przedstaw swoje oczekiwania,

a my opracujemy unikatowy projekt, który stanie się wizytówką Twojego biznesu

Jesteś ciekawe efektów naszej pracy? Zapraszamy do obejrzenia naszych realizacji!
Back to top of page