Jeśli prowadzisz media społecznościowe lub planujesz rozpocząć swoją przygodę z Facebookiem lub LinkedInem, pewnie już wiesz, że odpowiednio dobrane, atrakcyjne grafiki i zdjęcia mogą przedstawić Twoją firmę lub działalność lepiej niż tysiąc słów.
Nie jest tajemnicą, że w ostatnich latach jako ludzie bardzo się zmieniliśmy jeśli chodzi o sposób przekazu i odbioru treści. W mediach społecznościowych królują atrakcyjne grafiki, obrobione w programach graficznych zdjęcia, animacje i filmy. Jako społeczeństwo powoli odchodzimy od słowa pisanego, które nie odgrywa już tak znaczącej roli – poszukujemy treści łatwych w odbiorze, a ilość otaczających nas bodźców i coraz szybszy tryb życia skłania nas do pomijania długich akapitów.
Pomijając już kwestie algorytmów Facebooka czy LinkedIna, które bardziej promują filmy i zdjęcia, zwięzła treść lub obrazkowe zarysowanie problemu łatwiej docierają do potencjalnych, zabieganych i zajętych tysiącami spraw klientów.